بی نام...

نظرات

بی نام...

نظرات
نظرات 17 + ارسال نظر
ژولین شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ http://tanhayiboys.3de.ir

tanhayiboys.3de.ir
سلام داداش اشکان شما اگر این دامین ورودی رو لینک کنید دیگه من هر جا برم پیدام میکنی میری وبلاگ لینک میکنی شما اینو لینک کن دیگه هیچ وقتم عوض نکن عزیزم
راستی تو همین چند روز اپ میکنم

سلام پسر

اوکی داداشی الان درستش میکنم

بدو که منتظرم

داریوش یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ق.ظ http://dariush20.loxblog.com

سلام اشکان گله
حال احوالت چطوره پسر...
آپات همه عالین نیازی به تعریف نداره جیگر... واقعا بیستی
مرسی رفیق
موفق باسی
تا بعد
بای

سلام جیگر

قربونت برم داریوش جان
خیلی مخلصیم

راسپوتین یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ق.ظ http://www.boysclub.blogtaz.com

سلام به مدیر محترم وب و بازدیدکنندگان گرامی این وب
جشن بازدید در ::.کلوپ پسران.:: !!!!
خوشحال میشم که در جشن کوچیک وب بنده شرکت کنید و از همین جا شما و تمام بازدید کننده های گرامیتون را به این جشن دعوت میکنم و امیدوارم با حضورتون و خواندن با دقت مطالب و بیان نظرتون این جشن را هرچه با شکوه تر نمایید.
خلاصه ی این پست : جشن + مسئولیتی سنگین+ همکاری بنده با یک فرد دوست داشتنی و اداره مشترک وب + شروع همکاری با چند تن از بهترینهای بی ال در آینده ای نزدیک
منتظر شما دوستان عزیز هستم
www . b o y s c l u b . b l o g t a z . c o m

اومدم پسررررررررررررررر

راسپوتین یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ق.ظ http://www.boysclub.blogtaz.com

سلام جیگررررررررررررررررررررر
خصوصی نظر گذاشتم حتمی بخون گله
فعلا

خوندم راسپوتین جون

من منتظرم

سعیدی یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:18 ق.ظ

خسته نباشید .
ممنون از عکسهای زیبایتان.

قابل شما رو نداشت سعیدی جان

علیرضا یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام
این شعر فرخ زاد واقعا قشنگه
مرسی

اره خیلی قشنگه

مزاحم کوچولو دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ http://MOZAHEMKOCHOLO.BLOGFA.COM

سلام،

ممنون از اینکه سر زدید
براتون آرزوی موفقیت می کنم
بدون که خیلی برام عزیزی

بوووووووووووووووووووووووووووووس

شاد باشید

بای

سلام مرتضی جون

خیلی خیلی خوش اومدی

شایان بی ال سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.shayanbl.loxblog.com

با وب جدید در خدمتم.
با عکس های جیمی آپم ومنتظر حضور سبزت...

سعیدی سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ

خسته نباشید
مو ضوعی که میخواهم مطرح کنم؛ بی ربط به اتفاقات مر بوط به این و بلاگها نیست
من چندین سال است که شبکه خبری رنگارنگ را که مد یر آن آقای داور است دنبال میکنم ؛ اگر شما هم به این شبکه مراجعه کنید و چندین ُمدت این برنامه را دنبال کنید آن وقت متوجه منظور من خواهید شد .
این شبکه مدتی است که برای رسیدن به آزادی و دموکراسی فعالیت میکند . و عده ز یادی تلفنی یا از طر یق د یگر با این شبکه مشکلا تشان را مطرح میکنند ؛ عده ای که بیشتر از عوامل این رژ یم هستند، به قصد خراب کردن این برنامه و از میدان به در کردن آن می آیند و توی تلفن طوری که مردم هم میشنو ند فحشهای رکیک میدهند ؛ و جالب این است که خود همینها دو باره زنگ میزنند و با تغییر صدا و یا کسی دیگری را جایگزین خود کردن ،میگو یند ، این چه برنامه ای است که ُمدام توی آن فحش داده میشود زن و بچه ما جلوی تلو یزیون نشسته اند
و باز هم خود همینها فردا و فرداهای دیگر ز نگ میزنند و فحش میدهند . و بعد دوباره انتقاد میکنند.یکی از کلکهای جالب دیگر ، این است که اول با سلام و احوالپرسی او را گول میزنند و کمی از این رژ یم بد میگو یند، و میگو یند، آقا داور ما دوستت، دار یم ، و میخواهیم توی برنامه شما شرکت کنیم . آقا داور هم وقتی که خیالش راحت میشود که او دوست است میگذارد که صحبت کند وقتی خوب صحبتش را کرد در وسط صحبتهایش ناگهان شروع به فحش دادن به داور میکند
بعضی ها هم یک ماه به عنوان دوست وارد میشو ند سپس زهر خود را میریزند.
شما چه برداشتی از مطالب بالا میکنید ؟؟؟
من که نظرم این است که این گونه افراد فقط قصدشان تخر ییب کردن این شبکه است
ولی با این حال داور ، مد یر ، آن شبکه پای همه چیز ایستاده است و نمی گذارد این چنین افرادی او را به زانو در بیاورند و میبینیم که همچنان با استقامت خود، پوز آنها را به خاک مالیده است
در این و بلاگها ،هم، همه را نبا ید به عنوان دوست راه داد همه که دوست انسان نیستند ؛ بعضی از افراد که وارد این وبلاگها میشو ند اول به عنوان دوست وارد میشو ند، و سپس با نامردی از پشت خنجر میزنند.
مثالی از نامردی یکی از دوستانم میزنم
در محل کارمان اکثر اوقات غذا اضافه می آید و یکی از دوستانم به من پیشنهاد داد که این غذاهای اضافه را ببر خانه تان و برای شبت، گرم کن ؛ حیف است این غذاها، از بین میرو ند .
من که اول این کار را درست، نمیدانستم، وقتی دیدم خیلی اسرار میکند ،قبول کردم ، و دو سه روزی این کار را تکرار کردم ، تا فهمیدم همان رفیق نامردم ، رفته به همکارهای دیگرم گفته ببینید این سعیدی هر روز غذای بیت المال را به خانه اش میبرد
و برای من بپا گذاشته بودند
و من جلوی همکاران د یگرم، دست کج شناخته شدم .
شما هم اگر برای مطالبتان رمز بگذار ید و فقط رمز رابه افراد مطمئن بدهید خیلی بهتر است
اگر هم کسی آمد و گفت رمز، نذار و یا رمز را بردار، مطمئن باش اون همون رفیق نامرد است که از پشت خنجر میزند ، و هدفش این است که مطالبتان ، ُلخت و عر یان ، دیده شود ، و سپس برود بگو ید،نگاه کنید ببینید چی نوشته و چی گذاشته ؛ تا آنوقت بتواند با خیال راحت وجهه شما را خراب کند .شما نباید اجازه بدهید چنین افرادی که دستمال این رژ یم هستند از ُپشت به شما خنجر بزنند

سلام سعیدی جان

خوب تا بوده همین بوده
همیشه دشمنان خودشونو با هر فریبی شده به ادم نزدیک می کنن و در قالب یک دوست از پشت خنجر می زنن...

اینو تاریخ ثابت کرده
تو بلاگ اسپوت خیلی سیستمهای قوی وجود داره
مثلا در مورد همین مطلب من می تونم کاری کنم که فقط کسانی که عضو وبلاگ هستند بتونن وارد وب بشن و بقیه اصلا نتونند وارد وب بشن چه برسه به خوندن پست ها...

ولی خودمونیم ها این شبکه رنگارنگ دیدن نداره که

دستمالو خوب اومدی
مرسی از حضورت

جیمی چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ http://arwen.blogsky.com/

سلام اشکان فدات شم یک سر بن راستی با اردس جدید لینکم کن عزیز

سلام پسر

وای چقدر عجله ای

چشم

علیرضا چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ب.ظ

اشکان کجایی.پس چرا آپ نمی کنی

شرمنده علیرضا جان خیلی گرفتارم
این اینترنتم بازی در میاورد الانه اپ می کنم جیگرررررررررررر

علی پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ http://nakita.loxblog.com/

اشکان جان سلام

بابت مطالب زیبات ازت تشکر میکنم

واقعا دستت درد نکنه

قربونت برم علی جون

همش تقدیم به شما

داریوش جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ http://dariush20.loxblog.com

سلام آپم

الانه میام جیگرررررررررررررررررررررررر

پسرابی جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:00 ب.ظ http://blueboy313.blogfa.com

سلام اشکان جون یادش بخیر دبستان
چه درسهایی داشتیم
در جواب اقای سعیدی
اولا اخه رنگارنگ شبکه است که وجه داشته باشه که بیان خرابش کنن
دوما از کجا معلوم مخالفای نظام دارن اونجا فهش میدن که بگم طرفدارهای نظام بی تربیتن من تا حالا کسی رو ندیدم که طرفدار نظام باشه واز الفاظ رکیک استفاده کنه اگه که بگه دروغ گو هست و طرفدار نظام نیست
سوما برنامه عمو پورنگ رو دیدین اون بچه چی ها گفت
اگه که نمیدونید میگم
عمو پورنگ : بابات کجاست
بچه : حمومه
عمو پورنگ : مامانت کجاست
بچه: اون هم توی حمومه

عمو پورنگ :اسم دوستاتو میگی
بچه : من یه سگ دارم بابا اسمشو احمدی نژاد گذاشته (حالا زیاد یادم نیست سگ بود خرس بود عروسک بود خلاصه دیگه)
حالا ...
من خودمو دوست شما میدونم اقا اشکان فکر نکنید هم دیگه رو نمیبینیم یا حرفای اقای سعدی که از پشت خنجر میزنن والا به هم خنجر زدن خدارو شکر چیز دیگه ....
من دوستای که دارم مثل شما فکر میکنن با اونا بحث میکنم ولی زیاداهل سیاست این ....بازیها نیستن ولی ک میارن مقابل من
خیلی حرف زدم خدا حافظ

سلام پسر کجایی

خیلی وقته نیستی

اره یادش بخیر چه دورانی بود....مدرسه....

خوشحال شدم اومدی

فیلا بای

آرمان جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ب.ظ http://leavebl.mihanblog.com

سلام وبلاگی نو در زمینه فعالیت های بی ال
این دفعه کمی متفاوت تر با عنوان :
دیگه نمی خوام بی ال باشم ....


WWW.LEAVEBL.MIHANBLOG.COM

سلام بر ارمان عزیز

خوش اومدی...

راستی ما قبلا ارمان داشتیم شما همونی یا جدیدی؟

علی شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ب.ظ http://nakita.loxblog.com/

سلام

آپم
تشریف بیارید خوشحال میشم

سلام علی جون

الان میام

میلاد سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.odysseus.blogfa.com

سلام
خیلی ممنون به خاطر شعر زیبایی که نوشتی.
عکسهات هم خیلی خوشگله عزیزم.

به به میلاد جون

خیلی خوشحالم کردی داداش

چشات زیبا می بینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد